Garantie si Service
Serviciul de ridicare si retur al produselor in garantie, este oferit gratuit de catre Smart Tools Distribution SRL doar pentru produsele achizitionate direct de la compania noastra.Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau al producatorului fara costuri din partea clientului.
Transportul tur-retur, manopera de reparatie, piesele de schimb si asigurarea coletului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.
Pentru trimiterea unui produs pentru garantie sau service trebuie urmati urmatorii pasi:
- Completarea FORMULARULUI DE SERVICE (vezi FORMULAR)
- Pachetul trimis pentru garantie trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele documente:
- Certificatul de garantie in ORIGINAL (completat si stampilat de vanzator)
- Copia dupa factura sau bonul fiscal
- Formularul de service completat (il gasiti in partea stanga a acestei pagini)
- Produsul defect poate intra in posesia noastra astfel:
- Prin curier - in acest caz in baza solicitarii Dumneavoastra vom trimie un curier pentru a prelua produsul in aproximativ 2 zile lucratoare(*)
- Prin expediere directa- in acest caz trebuie sa obtineti de la centru nostru de expeditii (0269 218 237) numele firmei de curierat prin care se va face expeditia. Aceasta poate diferi in functie de zona Dumneavoastra.
- Returnarea produsului dupa reparatie se va face prin curierat rapid
- Ati completat formularul de solicitare service si aveti un numar de inregistrare
- Ati adaugat in colet certificatul de garantie in original, copia dupa factura sau bonul fiscal si formularul de solicitare service sau macar numarul acestuia
- Ati impachetat produsul corespunzator pentru a nu se deteliora pe timpul transportului
- Aveti pe colet o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume PrenumeServiciul de ridicare si returnare asigura:
Adresa: Str. Nr. Oras. Judet
Numar de telefon: ......
Destinatar: Smart Tools Distribution SRL
Str. Distributiei Nr. 3-5 Loc. Sibiu, Jud. Sibiu
Telefon: 0269 218 237
- Preluarea produsului defect in aproximativ doua zile lucratoare (*) de la data solicitata in formularul de service
- Livrarea produsului in service-ul nostru in maxim 48 ore de la preluare (*)
- Informarea cu privire la produs pe perioada in care se face reparatia
- Returnarea produsului dupa efectuarea reparatiilor
- Produsele care nu au fost vandute de Smart Tools Distribution SRL
- Produsele pentru care a expirat perioada de garantie
- Produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta
- Produsele care sunt expediate prin alte firme de curierat sau alte metode decat cele agreate cu centrul de service sau expeditii (0269 218 237)
- Produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei
De asemenea Smart Tools Distribution SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru:
- Durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat decat cele agreate;
- Produsele expediate fara a avea inregistrata solicitarea de intrare in service;
- Produsele deteliorate in timpul transportului ca urmare a ne-ambalarii corespunzatoare;
(*) - Termenele se refera la perioada normala de functionare a companiei noastre, conform programului de functionare, exceptie facand sarbatorile legale, zilele dintre sarbatorile legale (punti) si perioadele de vacanta de vara si de iarna
(**) - Serviciile de mai sus sunt asigurate de Smart Tools Distribution SRL pentru produsele achizitionate direct de la noi. In cazul in care serviciile oferite nu vi se potrivesc sau aveti alte solicitari cu privire la solicitarea garantiei va rugam sa contactati vanzatorul de la care ati efectuat achzitia. Acesta este responsabil pentru tratarea tuturor solicitarilor legate de garantie.
Pentru articolele care sunt achizitionate din afara Romaniei, de la vanzatori din afara retelei autorizate sau nu detineti documente de achizitie (factura, bon fiscal) sau certificatul de garantie emis de Smart Tools Distribution SRL, in original, va rugam sa ne contactati prin email sau telefonic pentru a evita costurile suplimentare datorate solicitarilor/expedierilor care nu sunt tratate de compania noastra. Serviciile gratuite specificate mai sus se adreseaza exclusiv clientilor care au cumparat produse direct de la Smart Tools Distribution SRL.
Echipa Proxxon Romania.